4-Xtremes – 57. Bölüm: Fab Four, Andrea ve Mike ile artı iki

Dizi: 4-Xtremes – Dünya turu

Futbol ve Beatles'tan daha fazlası.

Taklit için önerilir: Mike ve Andrea Beatles ile "buluşuyor" ve aslında Daimler aracı olmayan Daimler araçlarını inceliyor.

Bu 5,5 tonluk araç neredeyse 100 yaşında ve Daimler logosu taşımasına rağmen aslında İngiliz malı.

Kısa bir süredir "4-Xtremes - The World Tour"umuzu sadece ikimiz gerçekleştiriyoruz. Dişi köpeğimiz Aimée'nin vedası konusunu bildirmiştik. Yeni duruma alışmak için bir kamp alanında birkaç gün ve ardından Kuzey Galler'de birkaç kısa etap gerekliydi.

Ancak İngiltere sınırını geçtikten ve her zaman görülmeye değer bir şehir olan Liverpool'a ulaştıktan sonra tekrar gerçekten anlayacak durumda oluyoruz! Axor'u, Liverpool limanının merkezi bölgesi Queens Dock'ta park ediyoruz. Bu bizi olayların tam ortasına koyuyor, çünkü hayat burada dönüyor.

Çift katlı otobüsler, tramvaylar ve kömür trenleri...
... ile tarihi kıyafetler ve mutfak eşyaları ile İngiliz tarihi Beamish Müzesi'nde hayat buluyor.

Hipermodern müzeler tarihi taş binaların yanında bulunuyor, hayranlık uyandıran eski gemiler ve çok daha fazlası var. Elbette, Liverpool futbol ve Beatles ile dünyaca ünlü. "Fab Four" ile tanışıyoruz - daha doğrusu John, Paul, George ve Ringo'nun anısına dikilen dört gerçek boyutlu heykelle tanışıyoruz ve sözü daha fazla uzatmadan onlara katılıyoruz.

Belki de siz RoadStar takipçileri için Beamish Müzesi daha heyecn vericidir: İngiliz tarihinin çeşitli dönemlerini yaşatan bir açık hava müzesi. Tarihi çift katlı otobüsler kaçırılmamalı. Bunlardan bazılarında Daimler yazıyor. Nedenini açıklıyorlar: Burada, üreticilerinin isim haklarını Almanya'dan aldığı İngiliz malı araçlar yer alıyor.

Viktorya döneminden kalma bir atölyede, Daimler'in bir başka buluyoruz: 5,5 tonluk bir kamyon. Kabinin içine bakıyoruz ve pedalların düzenine hayret ediyoruz: Debriyaj sağda, gaz pedalı ortada. Araç benzinli, sadece arkada frenler var ve amortisör yok.

İngiliz asaleti, Liverpool'daki Queens Dock'ta hipermodernlerle buluşuyor.

Gelecek yıl küçük kamyon 100 yaşında olacağı için yeniden işletime alınması planlanıyor. Bunu görmek isterdik ama tabii ki o kadar bekleyemeyiz. Bu yüzden 15 yaşındaki Axor'umuza biniyoruz, kıyaslandığında genç bir çocuk ama en azından iyi bir süspansiyona sahip. Kuzeye doğru devam!

4-Xtremes – The World Tour.

Benzersiz bir yolculuk.

Andrea ve Mike Kammermann Axor'ları ile üç yıldır yollarda. "4-Xtremes - The World Tour", iki İsviçrelinin 2020'nin ortalarında çıktıkları ve RoadStars topluluğuyla paylaştıkları yolculuğun sloganı! Güncel kalın ve macera çiftinin gittiği nefes kesici yerlerden hiçbirini kaçırmayın.

"4-Xtremes – The World Tour" serisinin güncel bölümlerini burada bulabilirsiniz.

Güney Amerika'ya geçmeden önceki yolculuğun seyrini burada bulabilirsiniz.