4-XTREMES – 76. BÖLÜM: Volkanlar ve cennet arasında

SERİ: 4-XTREMES – THE WORLD TOUR

Volkanlar ve cennet arasında.

Arjantin'den İnsansız Bölge üzerinden Şili'ye: Mike ve Andrea, Axor'larıyla turun bir sonraki aşamasını keşfediyor.

Arjantin'in Nahuel Huapi ulusal parkına gidiyoruz ve burada gölün hemen yanında harika bir park yeri buluyoruz. Orada bir kanoyla sahil boyunca kürek çekiyoruz ve kamp komşularımız tarafından taze balık bile ikram ediliyor. Biz farkına bile varmadan bir hafta bitmiş olacak! Bir sonraki etabımız bizi Arjantin sınırından Şili'ye götürüyor: Sınır karakolları arasındaki 40 kilometrelik İnsansız Bölge tüylerinizi diken diken ediyor.

Volkanların eteklerinde.

2011 yılında Puyehue volkanının püskürmesiyle çevredeki manzara tahrip olmuş. Şimdi ölü ağaçların arasında yemyeşil yeni bitkiler büyüyor; güzel bir manzara. Volkanların dibinde güzel göllerde kamp yapıyoruz ve nefes kesici gün doğumlarının keyfini çıkarıyoruz.

Rüya gibi bir ada.

Bir sonraki hedefimiz Chiloé Adası. Santiago de Chile'nin yaklaşık 1.000 kilometre güneyinde yer alan bir takımadadaki yaklaşık 30 adanın en büyüğü. Adada yılın dokuz ayından fazla yağmur yağmasına rağmen şanslıyız ve körfezin diğer tarafındaki uçsuz bucaksız beyaz And dağları manzarası eşliğinde parlak güneş ışığında adayı keşfediyoruz.

Chiloé en çok, 16 tanesi UNESCO Dünya Mirası Listesinde yer alan pitoresk kazık evleri ve renkli ahşap kiliseleriyle tanınıyor. Balıkçı köylerinin renkli pazarlarında dolaşıyor ve burada başka yerlere göre iki kat daha büyük yetişen büyük boy bir sarımsak satın alıyoruz.

Adadaki son akşamımızda Mike Axor'u detaylı bir şekilde kontrol ediyor. İki kopuk kablo bağı hariç her şey mükemmel durumda.

Özel bir geçiş.

Feribotla anakaraya geçerken bir mavi balina görüyoruz. Nadir görülen bir görüntü ve gerçekten büyük bir şans! Feribotun Chaitén'e yanaşmasıyla bizim için efsanevi bir yol başlıyor.

Acaba hangisi? Yorumlarda görüşlerinizi belirtin! Devamı bir dahaki sefere.

4-Xtremes – The World Tour.

Benzersiz bir yolculuk.

Andrea ve Mike Kammermann Axor'ları ile üç yıldır yollarda. "4-Xtremes - The World Tour", iki İsviçrelinin 2020'nin ortalarında çıktıkları ve RoadStars topluluğuyla paylaştıkları yolculuğun sloganı! Güncel kalın ve macera çiftinin gittiği nefes kesici yerlerden hiçbirini kaçırmayın.

"4-Xtremes – The World Tour" serisinin güncel bölümlerini burada bulabilirsiniz.

Güney Amerika'ya geçmeden önceki yolculuğun seyrini burada bulabilirsiniz.