4-XTREMES – 78. BÖLÜM: Şili'nin en ücra köşesine

SERİ: 4-XTREMES – THE WORLD TOUR

Şili'nin en ücra köşesine.

Mike ve Andrea, Axor'larıyla Güney Şili'nin çok uzak ama güzel bir bölgesini keşfediyor.

Hey RoadStars, heyecan verici haberlerimiz var: Carretera Austral'ın son etabına başlıyoruz! Her şey Puerto Rio Tranquilo köyünün yakınındaki mermer mağaralar olan Cuevas de Mármol ile başlıyor. Dünyanın en yağışlı bölgelerinden biri için alışılmadık derecede iyi bir havada tekne turuyla nefes kesici mağaraları geziyoruz.

Spontane kurtarma operasyonu.

Konaklamak için bölgenin en sevdiğimiz vadisi Valle Exploradores'a gidiyoruz. Kristal berraklığında bir nehrin kenarında, bizi çevreleyen engebeli dağlardaki birkaç buzulun manzarası eşliğinde kamp yapıyoruz; tek kelimeyle mükemmel. Yolumuza devam ederken bir çıkışta yoldan çıkmış bir kamyon görüyoruz. Durduğumuzda, sürücü ve ön yolcunun bir gündür orada mahsur kaldığını anlıyoruz. Elbette onlara yardım ediyoruz ve kamyonu tekrar yola çekiyoruz.

Carretera Austral'ın sonu.

Ardından bir koyda inşa edilen ve sadece ahşap yürüyüş yollarıyla ulaşılabilen küçük Caleta Tortel köyüne gidiyoruz. Marangoz olarak benim için (Mike) hayranlık uyandıracak çok şey var! Buradan Carretera Austral'ın sonuna doğru Villa O'Higgins köyüne gidiyoruz. Sonunda aynı adı taşıyan gölün bizi beklediği tablo gibi bir rota. Burada bir hafta boyunca bölgeyi keşfedeceğiz.

Alışılmadık bir geçiş.

Bir feribotla Şili'nin güneyine, Tierra del Fuego'ya doğru daha da derinlere iniyoruz; çakıllı yolda kilometrelerce yol kat ettikten sonra hoş bir değişiklik.

Yolculuk 41 saat sürüyor ve bizi Şili fiyortlarından Puerto Natales'e götürüyor. Hatta mürettebat yolculuk sırasında yükleme rampasını indirip küçük bir buzdağı yakalayarak yolda bize taze buz sağlıyor. Maceramız için mükemmel bir son.

Carretera Austral'ı kendiniz keşfetmek ister misiniz? Yorumlarınızı bekliyoruz!

4-Xtremes – The World Tour.

Benzersiz bir yolculuk.

Andrea ve Mike Kammermann Axor'ları ile üç yıldır yollarda. "4-Xtremes - The World Tour", iki İsviçrelinin 2020'nin ortalarında çıktıkları ve RoadStars topluluğuyla paylaştıkları yolculuğun sloganı! Güncel kalın ve macera çiftinin gittiği nefes kesici yerlerden hiçbirini kaçırmayın.

"4-Xtremes – The World Tour" serisinin güncel bölümlerini burada bulabilirsiniz.

Güney Amerika'ya geçmeden önceki yolculuğun seyrini burada bulabilirsiniz.